Akční kampaně našeho e-shopu DobreElektro.cz
212 243 722
Po - Pá 9:00 - 17:00
Zpět na všechny možnosti

Originální obal spotřebiče byl poškozený již při přebírání zboží od řidiče.
Zboží jsem převzal s výhradou.

Viděli jste už při přebírání zboží, že něco není v pořádku? Převzali jste spotřebič, který měl viditelně poškozený obal? A zároveň v důsledku toho spotřebič nefunguje správně nebo je nějak poškozen?

Pokud má spotřebič viditelně poškozený obal a máte pochybnost, zda je spotřebič uvnitř balení v pořádku, spotřebič od dopravce raději nepřebírejte.

Jestliže jste se i přesto rozhodli spotřebič převzít a po rozbalení jste zjistili, že skutečně nefunguje správně nebo je nějak poškozen, co nejdříve vyplňte a odešlete nám následující formulář:

Odesláním formuláře souhlasíte s plným zněním Reklamačního řádu.