Reklamace zboží z DobreElektro

... my to dobře známe. Život je nevyzpytatelný. Někdy se zkrátka může stát, že je nutné zakoupené zboží vrátit nebo reklamovat. Rozhodně to ale není konec světa. Jak můžete v takové chvíli postupovat?

Zboží mi dorazilo v poškozeném originálním obalu.

Chci reklamovat

Po rozbalení jsem zjistil, že je spotřebič poškozený.
Originální obal je ale v pořádku.

Chci reklamovat

Spotřebič přestal správně fungovat (v záruční době)

Chci reklamovat

Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit v zákonné lhůtě
do 14 dnů.

Chci reklamovat

Spotřebič přestal fungovat
(již není v záruční době)

Chci reklamovat

Nevhodný dárek - můžete ho vrátit do 30 dnů

Chci reklamovat

Nejčastěji se nás ptáte …

Co mám dělat, když jsem spotřebič zapojil a nefunguje?
Jaké doklady k vyřízení reklamace budu potřebovat?
Spotřebič jsem reklamoval přímo v autorizovaném servisu výrobce a mám protokol o neopravitelnosti … jak dál postupovat?
Je potřeba spotřebič vrátit včetně příslušenství?
Mohu spotřebič vrátit ve lhůtě do 14 dnů, pokud nefunguje?
Kdo zabezpečuje a platí dopravu při vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení?
Potřebuji originální obal spotřebiče?
Je potřeba spotřebič vrátit i včetně dárku, který jsem obdržel k objednávce?
Mohu si zvolit preferovaný způsob řešení reklamace, např. výměnou spotřebiče?
Vztahuje se na spotřebič 2letá záruka, pokud jsem ho zakoupil na firmu (na faktuře je uvedeno IČ)?
Je možné vyřízení reklamace nějak urychlit?
Zobrazit reklamační řád