Přestal váš nový spotřebič fungovat ještě v záruční lhůtě? Z ničeho nic přestal poslouchat? A ani klasické „Vypnout - Zapnout” nepomáhá?
Pak nejrychlejší cestou je obrátit se přímo na autorizovaný servis daného výrobce. Pokud vám tedy přestala fungovat například pračka značky AEG, obraťte se na autorizovaný servis značky AEG. Pokud vám přestala fungovat lednice značky BEKO, obraťte se na autorizovaný servis značky BEKO. Zde si rovnou domluvíte také návštěvu servisního technika, který Vám spotřebič opraví přímo u Vás doma. Spotřebič tedy nikam neposíláte.
Pro zobrazení kontaktu na servis vyberte značku vašeho spotřebiče:
... no a pokud by náhodou servisní technik označil váš spotřebič jako neopravitelný, tak Vám vystaví servisní protokol, na základě, kterého vám spotřebič vyměníme za nový, a to s plnou zárukou.
V případě že servisní list již máte můžete nám ho jednoduše odeslat prostřednictvím následujícího formuláře:
Odesláním formuláře souhlasíte s plným zněním Reklamačního řádu.